Media drukowane
Logiczny podział treści wpływa na czytelność przekazu
a oryginalna forma graficzna przyciąga uwagę odbiorców.
Kreacja graficzna, której celem jest dobry, wzbudzający zainteresowanie projekt, to duże wyzwanie. Pracę rozpoczynamy od określenia grupy docelowej i ustalenia treści oferty. Powstaje projekt wstępny, który jest rozwijany w wieloetapowym procesie. Opracowanie logicznego podziału treści w połączeniu z oryginalną, o wysokich walorach estetycznych formą graficzną, kolorystyką, aranżacją zdjęć, dobraniem odpowiednich stylów i wielkości czcionek - wszystkie elementy są ważne i wpływają na skupienie uwagi odbiorców przekazu. Stosownie do potrzeb wykonujemy zdjęcia bądź wdrażamy istniejące. Nawet najlepsza sesja fotograficzna wymaga obróbki zdjęć. Nadaje pożądany klimat zdjęciom i rozszerzając granice wyobraźni odpowiednio eksponuje przedstawiany produkt.
Indywidualne podejście umożliwia tworzenie niepowtarzalnych projektów a właściwie zaprezentowana treść przekazu zachęca do analizowania oferty. Dobrze dopracowany projekt i poprawnie wykonany druk jest szansą na wyróżnienie firmy wśród konkurencji.
Masz pytanie?
Napisz do nas korzystając z zamieszczonego poniżej formularza kontaktowego, odpowiemy na pytanie możliwie jak najszybciej.
Druki wykonywane są w formatach standardowych i nietypowych (wycinanych z indywidualnego wykrojnika), na papierze offsetowym lub powlekanym. W drukach akcydensowych mogą mieć zastosowanie papiery ozdobne. Wydruki zabezpieczane są standardowo lakierem dyspersyjnym, który eliminuje odciski i rozmazania farby. Powierzchniowo mogą być wzmocnione folią i uszlachetnione lakierem UV.
Materiały drukowane wychodzace z naszej firmy stanowią kontynuację wcześniej stworzonej linii graficznej i reprezentują nienaganny poziom wykonania.
Więcej informacji na temat ulotek, folderów, katalogów, albumów, kalendarzy, plakatów, znajdziesz w kolejnych artykułach.
Zakres prac:
- kreacja graficzna,
- opracowanie struktury treści,
- projekt layoutu,
- skład i łamanie tekstu w dowolnych językach,
- sesja fotograficzna,
- retusz fotografii,
- skład DTP,
- impozycja, druk offsetowy, druk cyfrowy.