Folder

Poprzez bezpośredni kontakt z klientem, kompleksowo przezntuje firmę
i jej ofertę, warto więc zadbać o atrakcyjny wyglad i dobrą jakość folderu.

Folder reklamowy prezentuje firmę i jej ofertę produktową lub usługową. Trafia bezpośrednio do rąk odbiorcy, jego jakość bezpośrednio wpływa na postrzeganie wizerunku firmy, dlatego najważniejsze znaczenie ma czytelne zaprezentowanie treści w oryginalnej oprawie graficznej i fotograficznej.

Foldery standardowo zabezpieczone są lakierem dyspersyjnym. Dodatkowo, efekty graficzne można uszlachetnić lakierem UV nakładanym punktowo - taki zabieg wzmocni efekty kolorystyczne i graficzne, co doda elegancji i znacznie podniesie rangę wydawnictwa.

Niezależnie czy na stronach katalogu lakier UV zostanie użyty, czy też nie, zawsze warto zaplanować wykonanie okładki na papierze o dużej gramaturze, zabezpieczonym folią. Papierową okładkę można wzmocnić folią błyszczącą lub matową. Na okładce zabezpieczonej folią matową dobrze prezentuje się lakier punktowy, nałożony na wybranych elementach grafiki.

Najbardziej popularne formaty folderów: A4, A5, kwadrat 148x148mm,
- Kolor: dwustronnie 4/4
- Rodzaj materiału: papier offset lub kreda, 135-170gr
- Okładka: papier kredowy, karton lub sztywna oprawa introligatorska z papierem kaszerowanym na tekturze
- Uszlachetnienie: dodatkowy kolor (złoty lub srebrny), folia matowa lub błyszcząca, lakier punktowy
- Druk: offsetowy płaski

Zakres prac:

  • kreacja graficzna,
  • opracowanie struktury treści,
  • projekt layoutu,
  • skład i łamanie tekstu w dowolnych językach,
  • sesja fotograficzna,
  • retusz fotografii,
  • skład DTP,
  • impozycja, druk offsetowy, druk cyfrowy.