Katalog
Kluczowe znaczenie w osiągnięciu czytelnej formy merytorycznej
ma przemyślany projekt, z dobrze opracowaną strukturą treści.
Katalog produktów umożliwia prezentację asortymentu, jest odpowiednim miejscem do podania szczegółowych danych dotyczących produktu, może stanowić kompendium wiedzy, do którego zagląda się wielokrotnie.
Kluczowe znaczenie ma opracowanie logicznej struktury treści, aby klient nie miał problemu z odnalezieniem szukanych informacji. W katalogu produktów nie mniej ważne znaczenie ma jakość zdjęć produktów. Realizujemy sesje zdjęciowe w aranżacjach odpowiadających założeniom projektowym. Jak w przypadku pozostałych materiałów drukowanych, kreacja graficzna musi właściwie reprezentować wizerunek firmy.
Katalogi standardowo zabezpieczone są lakierem dyspersyjnym. Dodatkowo efekty graficzne można uszlachetnić lakierem UV, nakładanym punktowo.
Najczęściej stosowane formaty katalogów produktowych: A4, A5 klejone/szyte pionowo lub poziomo
- Kolor: dwustronnie 4/4
- Rodzaj materiału: papier offset lub kreda, 135-170gr
- Okładka: papier kredowy, karton lub sztywna oprawa introligatorska z papierem kaszerowanym na tekturze
- Uszlachetnienie: dodatkowy kolor (złoty lub srebrny), folia matowa lub błyszcząca, lakier punktowy
- Druk: offsetowy płaski
Zakres prac:
- kreacja graficzna,
- opracowanie struktury treści,
- projekt layoutu,
- skład i łamanie tekstu w dowolnych językach,
- sesja fotograficzna,
- retusz fotografii,
- skład DTP,
- impozycja, druk offsetowy, druk cyfrowy.