Ulotka

Ulotki stanowią najbardziej popularną i najmniej kosztowną formą
prezentacji produktu lub usługi.

Ulotka reklamowa stanowi jeden z ważnych elementów akcji promocjnych. Planowana dystrybucja ulotek jest skuteczną formą docierania do docelowej grupy odbiorców, dlatego kluczowe znaczenie ma atrakcyjny projekt graficzny i zrozumiały dla potencjalnych odbiorców przekaz.

Warto docenić wagę systematycznych promocji wybranych produktów lub usług. Ulotka promocyjna docierająca bezpośrednio do rąk odbiorcy, może stanowić o nawiązaniu pierwszego kontaktu, określając swoją jakością postrzeganie wizerunku firmy.

Ulotki można drukować w różnych wymiarach, najbardziej popularną formatem jest jednostronicowa DL (99/210mm) lub 4/6-cio stronicowe, składane do tego formatu (”ZygZag”). Są to najtańsze w produkcji formaty ulotek. Bardziej obszerną formą jest ulotka o większych wymiarach, np. A5L (104/297mm) lub kwadrat 148/148mm. Możliwe jest również wykonanie ulotki o kształcie mniej oczywistym, ciętej z indywidualnego wykrojnika.

Do druku ulotek mają zastosowanie papiery offsetowe i kredowe (błyszczące lub matowe).

Popularne formaty ulotek jednostronicowych:
A4, A5, A6, DL (99/210mm), Kwadrat 148/148mm, prostokąt A5L 104/297
Składane: 200/210 - 100/210mm, 210/297 - 105/297
- Kolor: jednostr. 4/0 lub dwustr. 4/4
- Rodzaj materiału: papier offset lub kreda, 90-300gr
- Uszlachetnienie: folia mat/błysk, lakier punktowy
- Druk: offsetowy płaski, cyfrowy

Zakres prac:

  • kreacja graficzna,
  • opracowanie struktury treści,
  • projekt layoutu,
  • skład i łamanie tekstu w dowolnych językach,
  • sesja fotograficzna,
  • retusz fotografii,
  • skład DTP,
  • impozycja, druk offsetowy, druk cyfrowy.