Internet

Dobrze skonstruowany serwis internetowy stanowi skuteczne narzędzie
kontaktu z klientem, buduje zaufanie i kreuje wizerunek firmy.

Pracę rozpoczynamy określeniem funkcjonalności serwisu internetowego czyli rozplanowaniem architektury informacji w sposob umozliwiajacy proste docieranie do szukanych informacji oraz intuicyjne poruszanie sie po całym serwisie. Powstaje makieta serwisu, na niej tworzymy zgodny z linią graficzną marki projekt graficzny, który nada stronie indywidualny charakter i będzie decydował o pierwszym wrażeniu. Nie korzystamy z szablonów, gwarantując tym samym niepowtarzalność projektu. Strona jest kodowana i testowana na naszym serwerze. Ostatnią czynnością jest jej wdrożenie na docelowym koncie.

Strony internetowe wychodzące z naszego studia są zgodne z zasadami usability W3C, posiadają poprawnie zweryfikowany kod i są zoptymalizowane pod kątem różnych wyszukiwarek internetowych. Tworzymy strony internetowe kompatybilne z urządzeniami mobilnymi.

Nieustający wzrost znaczenia komunikacji z klientem za pośrednictwem portali społecznościowych stwarza potrzebę istnienia aplikacji przyporządkowanych firmowym stronom internetowym - co rwnież wchodzi w skład naszej oferty łączonej z produkcją samych stron. Pracujemy w technologiach: HTML, PHP, CSS, JavaScript, AJAX, jQuery, Wordpress, Flash, w tym klasy Tweener.

Dla serwisów wymagających częstych aktualizacji proponujemy opracowany przez nas, indywidualny CMS - system zarządzania treścią, dzięki któremu można w łatwy sposób samodzielnie aktualizować teksty, dodawać zdjęcia, filmy i tworzyć nowe działy, nie ponosząc kosztów związanych z każdorazowym zlecaniem aktualizacji strony.

Zakres prac:

  • opracowanie struktury interfejsu,
  • projekt graficzny - layout,
  • cięcie layoutu,
  • kodowanie,
  • opracowanie i wdrożenie planowanych skryptów,
  • wprowadzenie treści,
  • retusz, formatowanie i umieszczenie zdjęć,
  • wykonanie animowanych obiektów flash,
  • złożenie kompletnej strony www,
  • optymalizacja strony po kątem wyszukiwarek,
  • testowanie serwisu,
  • implementacja strony na koncie,
  • opieka serwisowa, wykonywanie aktualizacji i zmian.

Responsive Web Design (RWD) to nowa technologia,
która w płynny sposób dostosowywuje wygląd strony do urządzeń mobilnych.

Urządzenia mobilne mają coraz większy udział w rynku przeglądarek internetowych, stosowanie RWD nie jest już tylko kwestią podążania za nowoczesnymi trendami ale koniecznością. Większość stron internetowych standardowo projektowana jest z myślą o komputerach stacjonarnych i laptopach. Do niedawna podstawowa wersja strony internetowej była wzbogacana o wersje mobilną, która wymaga zaimplementowania oddzielnej aplikacji, posiada odmienny wygląd interfejsu, i często zubożoną ilość tekstu.

W miejsce tego niepraktycznego rozwiązania RWD umożliwia dopasowanie nawigacji, wyglądu strony, grafik i zdjęć bez utraty jakości, przy zachowaniu stałego rozmiaru czcionki. Nie ma też potrzeby pobierania oddzielnej aplikacji - użytkownicy mają dostęp do jednego źródła treści, która jest rozmieszczana w sposób dynamiczny dostosowując stronę do różnych rozdzielczości monitorów i wyświetlaczy, począwszy od monitora stacjonarmego kończąc na telefonie komórkowym.

Od roku 2010 ogólnoświatowa sprzedaż smartfonów i tabletów przewyższyła sprzedaż komputerów i notebooków i wciąż rośnie. W sytuacji, kiedy standardowa strona internetowa o dużej rozdzielczości jest wyświetlana na małym wyświetlaczu tabletu lub smartfona, musi ulec kilkunastokrotnemu nawet pomniejszeniu. Wtedy wszystkie zawarte w niej elementy stają się nieczytelne co wymusza konieczność ręcznego powiększania wybranych partii tekstu. Jest to niepraktyczne i bywa irytujące.

Chciaż projektowanie strony w technologii RWD wymaga większego nakłądu pracy, co zwiększa koszty produkcji, warto zdecydować się na to rozwiązanie, mając na myśli dostępność i wygodę użytkowników, co z kolei przekłada się na zwiększenie sprzedaży produktu lub usługi.

Przykład responsive design

Modułowa konstrukcja stwarza nieograniczone możliwości
personalizacji strony:

Wersje językowe - materiał tekstowy w dowolnych wersjach językowych.
Katalog produktów - wyszukiwanie produktu według określonych kryteriów pozwala na bezpośrednie dotarcie do konkretnych produktów.
Galeria zdjęć - prezentująca zdjęcia firmowe i umożliwiająca dzielnie ich na kategorie, katalogowanie, dodawanie opisów.
Mapy dystrybucji sprzedaży - prezentacja graficzna sieci placówek firmy z przyporządkowanymi nazwami i danymi kontaktowymi.
Mapa dojazdu - lokalizacja firmy na mapie, może mieć formę mapy wg indywidualnego projektu lub wykorzystywać moduł Google Maps.
Formularz kontaktowy - znajdujący się bezpośrednio na stronie www, umożliwia wpisanie pytania bez konieczności uruchamiania programu pocztowego. Wysłana ze strony www wiadomość trafia na podlinkowany, a niewidoczny na stronie, adres e-mail.
Ankieta - interaktywna komunikacja z odwiedzającym. Odpowiednio skonstruowane pytania pomogą zebrać interesujące nas informacje.
Pliki do pobrania - pobranie dowolnych formatów plików, np. oferta, katalog produktów, formularz zamówienia.
System autoryzacji - wejście do części serwisu zabezpieczone hasłem. Osobami uprawnionymi mogą być pracownicy, klienci bądź firmy współpracujące.
Wyszukiwanie po słowach w treści serwisu - wpisane w pole wyszukiwarki słowo kluczowe umożliwia wyświetlenie listy odnośników zawierających podane słowo.

Mapa serwisu - przedstawia zasoby strony w rozbudowanych serwisach internetowych, gdzie wyszukanie konkretnego tematu może nastręczać problemy.
FAQ - lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi.
Forum - umożliwia wymianę opinii między osobami odwiedzającymi stronę.
Chat - umożliwia komunikację w czasie realnym.
Newsletter - osóby zainteresowane otrzymywaniem bieżących aktualności otrzymują je na swoją skrzynkę e-mail.
Praca - oferty pracy wraz z formularzem zgłoszenia CV.
Poleć znajomemu - uzupełniając pola formularza można polecić stronę swojemu znajomemu.
Linki do portali społecznościowych, jak facebook, goldenline, linkedln, twitter, grono, myspace, digart, behance, blip pomocne w kreowaniu wizerunku marki oraz prezentacji bieżących ofert, stanowią dodatkowy kanał komunikacji z klientem.
Drukowanie strony - drukowanie wybranej treści ze strony w odpowiednio zoptymalizowanej do drukarki formie.
Statystyki odwiedzin - monitoring aktywności na stronie. Informacje zawarte w raportach dotyczą m.in. poszukiwanych słów kluczowych, adresu z jakiego użytkownik trafiono na stronę, kraju, z którego oglądano stronę. Wiedza ta pozwala modyfikować serwis internetowy w sposób lepiej spełniający potrzeby klientów.

Przykład strony www

Dla serwisów wymagających częstych aktualizacji, stworzyliśmy własny CMS,
umożliwiający uzupełnianie danych z indywidualnego panelu administracyjnego.

Tworząc go dla naszych klientów, zwróciliśmy uwagę na wygodę użytkownika i chociaż kryje on w sobie zaawansowane rozwiązania programistyczne, można łatwo nauczyć się obsługi ze swojej przeglądarki internetowej.

System CMS wdrażany jest w dowolnym typie serwisu internetowego, modułowa konstrukcja daje nieograniczone możliwości personalizacji strony. Dowolna ilość szyfrowanych paneli z określonymi uprawnieniami, stwarza możliwość użytkowania osobom uprawnionym, którymi mogą być pracownicy, albo firmy współpracujące.

Oparty na standardowej przeglądarce internetowej, poprzez łączenie z serwerem, umożliwia wprowadzanie zmian z dowolnego komputera. Firma może we własnym zakresie, na bieżąco aktualizować teksty, dodawać zdjęcia, filmy i tworzyć nowe działy, nie ponosząc kosztów związanych z każdorazowym zlecaniem aktualizacji strony.

Masz pytanie? Napisz do nas korzystając z zamieszczonego poniżej formularza kontaktowego, odpowiemy na pytanie możliwie jak najszybciej.

System CMS można wyposażyć w dowolne moduły, np.: wersje językowe, katalog produktów, galeria zdjęć, mapy dystrybucji sprzedaży, mapa dojazdu, formularz kontaktowy, ankieta, pliki do pobrania, system autoryzacji, wyszukiwanie po słowach, mapa serwisu, FAQ, forum, chat, newsletter, oferty pracy z interaktywnym formularzem zgłoszeniowym, linki do portali społecznościowych, statystyki odwiedzin.

Przykładowe funkcje systemu CMS:

  • tworzenie wielu administratorów strony z różnymi uprawnieniami,
  • zarządzanie hierarchią uprawnień administratorów,
  • dowolna ilość wersji językowych,
  • odzyskiwanie danych,
  • sondy, ankiety, publikacja wyników,
  • dowolna ilość kategorii menu i podmenu,
  • dodawanie, usuwanie, ukrywanie kategorii menu, podstron, tekstów, zdjęć, plików do pobrania, linków, bannerów, elementów graficznych, animacji.
Temat dotyczy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wyłącznie w celu przekazania mi informacji dotyczących usług oferowanych przez przez Studio Gepard Marek Błachowicz, drogą komunikacji elektronicznej.

Polityka prywatności
Podanie danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne do prowadzenia korespondencji między Państwa firmą a Studiem Gepard Marek Błachowicz.

Administratorem otrzymanych danych osobowych jest Studio Gepard Marek Błachowicz z siedzibą we Wrocławiu (54-530), ul. Jerzmanowska 104. Dane przechowywane są w formie zapisu elektronicznego wyłącznie w celu korespondencji dotyczącej usług oferowanych przez Studio Gepard Marek Błachowicz.

Mają Państwo prawo zlecenia aktualizacji bądź kasacji swoich danych osobowych z książki adresowej Studia Gepard.