Identyfikacja marki
Projektując materiały identyfikacyjne, uwzględniamy aktualne trendy,
co ma bezpośredni wpływ na postrzeganie wizerunku firmy.
Projektowanie identyfikacji firmy to duże wyzwanie. Odpowiedni, pasujący do profilu działalności firmy logotyp jest elementem decydującym o wrażeniu, jakie pozostanie po pierwszym kontakcie z klientem.
Dobra jakość znaku graficznego i czytelna typografia nazwy kreują wizerunek firmy, wpływają na rozpoznawalność marki na rynku konkurencji.
Dostosowując się do oczekiwań klientów, firma modyfikuje swoją ofertę - dotyczy to również ewolucji wizerunku, nadania mu nowych atrybutów, których celem jest uzyskanie charakteru czytelnego i dostosowanego do nowoczesnych trendów.
Masz pytanie?
Napisz do nas korzystając z zamieszczonego poniżej formularza kontaktowego, odpowiemy na pytanie możliwie jak najszybciej.
Aby można było mówic o identyfikacji marki, niezbędne jest kompleksowe wdrożenie logotypu do materiałów promocjnych, aby wizerunek był jednorodny i wyrazisty na różnych płaszczyznach komunikacji z odbiorcą.
Więcej informacji na temat papeterii firmowej, serwisu internetowego, oznakowania firmy, znajdziesz w kolejnych artykułach.
Zakres prac:
- projekt logo,
- projekt i druk papeterii firmowej,
- projekt i wykonanie strony internetowej,
- projekt i produkcja oznakowania zewnętrznego.