Projekt loga
Logo jest podstawowym narzędziem budowania wizerunku marki,
najprostszą metodą wyróżnienia się wśród konkurencji.
Tworzenie logotypu jest procesem długotrwałym, wymagającym przemyślenia sposobu prezentacji graficznej, doboru kolorów, wielkości i typu czcionki. Musi być skuteczny w przekazie, funkcjonalny i właściwie reprezentować firmę.
Nie rzadko widujemy logo tworzące zjawisko “przerostu formy nad treścią”. Należy mieć świadomość, że oszczędność środków wyrazu wpływa na czytelność znaku i buduje profesjonalny wizerunek firmy.
Sposoby prezentacji firmy zmieniają się z upływem lat i przychodzi czas, kiedy trzeba wprowadzić zmiany w wyglądzie znaku graficznego. Czasem wystarczą niewielkie zabiegi, żeby logo zachowując swój indywidualny kształt, nabrało bardziej czytelnego i nowoczesnago charakteru.
Zakres prac:
- kreacja znaku graficznego,
- typografia,
- dobór kolorystyki,
- opracowanie księgi znaku CI (corporate identity).