Papeteria firmowa

Odpowiednia prezentacja wizerunku firmy utrwali
pozytywne wrazenie w pamieci klienta.

Mając świadomość, jak ważne jest pierwsze wrażenie, warto zadbać o wysoki standard zarówno projektu jak i jakości druku na odpowiednim papierze. Korespondencyjna papeteria firmowa powinna godnie reprezentowć powagę firmy. Oprócz loga i elementów graficznych istotne jest dobór właściwego rozmiaru czcionki, aby treść stopki adresowej byla czytelna.

Wykonujemy zawsze indywidualne projekty, nie korzystamy z szablonów, dzięki czemu nasze realizacje są niepowtarzalne i dostosowane do najnowszych trendów oraz oczekiwań konsumenckich, co jest celem bezpośrednio wpływającym na postrzeganie firmy.

Pod nazwą papeterii firmowej kryje się wizytówka, papier firmowy i koperta, niezbędne do korespondencji listowej. Przydatnym elementem będzie także teczka ofertowa i segregator, utrzymane w spójnej linii graficznej.

Dbając o profesjonalny wizerunek należy przekazywać dokumenty firmowe na firmowych drukach, włożone w firmową teczkę.

Wizytowka.
- Standardowe wymiary: 90x50mm
- Wymiary wizytowki bigowanej: 135x55mm
- Kolor: jednostr. 4/0, 3/0, 2/0, 1/0, dwustr. 4/4, 4/1
- Rodzaj materiału: papier powlekany, karton
- Uszlachetnienie: folia mat./błysk, lakier punktowy
- Druk: offsetowy plaski, cyfrowy, sitodruk

Papier firmowy.
- Standardowy rozmiar: 210x290mm (format A4)
- Kolor: jednostr. 4/0, 3/0, 2/0, 1/0, dwustr. 4/1
- Rodzaj materiału: papier offsetowy 90gr
- Uszlachetnienie: lakier punktowy
- Druk: offsetowy plaski, cyfrowy, sitodruk

Teczka ofertowa.
- Rozmiar: 337x490mm, bez grzbietu/z grzbietem
- Kolor: jednostr. 4/0, dwustr. 4/4, 4/1
- Rodzaj materiału: karton, kreda 350 gr
- Uszlachetnienie: folia mat/błysk, lakier punktowy
- Druk: offsetowy płaski

Zakres prac:

  • kreacja graficzna,
  • skład i łamanie tekstu,
  • skład DTP,
  • druk offsetowy, druk cyfrowy.