Zakres prac:
- Logotyp
- Papeteria firmowa
- Karty lojalnościowe
- Oznakowanie witryny
- Sesja zdjęciowa
- Strona internetowa
- Strona Facebook
- Plakaty, ulotki
Zakres prac:
- Logotyp
- Papeteria firmowa
- Karty lojalnościowe
- Oznakowanie witryny
- Sesja zdjęciowa
- Strona internetowa
- Strona Facebook
- Plakaty, ulotki
Referencje:
“Stworzony przez Studio Gepard wizerunek naszego Gabinetu Orthodesign
zyskał uznanie wszystkich pacjentów. Studio Gepard doceniamy przede
wszystkim za kreatywność i zaangażowanie, ale także za indywidualne
podejście do klienta oraz pozytywną i przyjazną atmosferę pracy.
Niemniej istotne są elastyczne warunki cenowe oraz szeroki wachlarz
możliwości negocjacyjnych. Współpraca ze Studiem Gepard jest z całą
pewnością godna zarekomendowania.
Zespół Orthodesign”
Naszą znajomość zapoczątkował w roku 2008 key visual projekt, zaprojektowaliśmy logotyp oraz papeterię firmową. Oznakowana została witryna gabinetu lekarskiego.
Jak wyróżnić gabinet lekarski w internecie? niełatwe zadanie. Przeprowadzając analizę konkurencji, ustaliliśmy, że większość gabinetów prezentuje wnętrza, natomiast znikoma ich część odkrywa swoje wnętrze - ludzi, atmosferę pracy, prawdziwą twarz... Zdecydowaliśmy się na odważny krok - pokazanie gabinetu od strony pracujących w nim ludzi, obierając na cel wzbudzenie poszukiwanej przez wszystkich wiarygodności usługi i miejsca. Sfotografowaliśmy więc lekarzy, asystentki oraz samych pacjentów w czasie leczenia. Użytkownicy i goście oglądający stronę mają wgląd w życie gabinetu, widzą autentyczne osoby, z którymi mogą się spotkać w trakcie leczenia bądź w poczekalni. Fotografie sprzętu i stosowanych aparatów połączone z opisami metod leczenia umożliwia nabycie poszukiwanych informacji, a wizerunek autentycznych osób znacząco zwiększa zaufanie do lekarzy i ułatwia podjęcie decyzji o leczeniu w tym właśnie gabinecie.
Powstała wizerunkowa strona internetowa, do której zorganizowaliśmy sesję zdjęciową, przygotowaliśmy projekt oraz przeprowadziliśmy pełną realizację: technologia flash, trójpoziomowe menu, 32 podstrony tekstowe, dynamiczne wczytywanie treści, 112 zdjęć w animacjach 3D, interaktywny formularz kontaktowy, interaktywna galeria 60 zdjęć.
Jednocześnie prowadzimy działania wspierające komunikację z dotychczasowymi pacjentami z poziomu platformy społecznościowej Facebook. Opracowaliśmy 3 poziomy kart lojalnościowych, umożliwiajacych stałym pacjentom korzystanie z różnych rabatów.
Opracowaliśmy koncepcję, zaprojektowaliśmy materiały i wdrożyliśmy kampanię promocyjną na łączone 3 rodzaje usług. Zostały wykonane ulotki, 2 rodzaje plakatów i wspierający działania sprzedażowe pop-up na stronie internetowej.
Pracujemy nad kolejnymi promocjami. Zachęcamy do powierzenia swojego zdrowia w ręce specjalistów w gabinecie działającym na światowym, profesjonalnym poziomie usług.
Referencje:
“Stworzony przez Studio Gepard wizerunek naszego Gabinetu Orthodesign
zyskał uznanie wszystkich pacjentów. Studio Gepard doceniamy przede
wszystkim za kreatywność i zaangażowanie, ale także za indywidualne
podejście do klienta oraz pozytywną i przyjazną atmosferę pracy.
Niemniej istotne są elastyczne warunki cenowe oraz szeroki wachlarz
możliwości negocjacyjnych. Współpraca ze Studiem Gepard jest z całą
pewnością godna zarekomendowania.
Zespół Orthodesign”